METRO susține antreprenorii din sectorul HoReCa prin noua campanie de Crăciun: „Uită de gătit”

METRO susține antreprenorii din sectorul HoReCa prin noua campanie de Crăciun: „Uită de gătit”

METRO a lansat campania globală „Uită de gătit”
● Prin campania de Sărbători, METRO încurajează antreprenorii din sectorul HoReCa să pregătească meniuri speciale, îndemnând totodată consumatorii să se îndrepte spre restaurantele din apropiere și să comande masa festivă de la ele.
● Inițiativa este lansată în 18 țări în care lanțul de magazine METRO este prezent.

În contextul Covid-19, când vânzările pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele așteptate, METRO a lansat la nivel global campania „Uită de gătit”, prin care invită consumatorii să comande meniul de sărbători de la un restaurant din apropiere, câștigând astfel timp prețios alături de familie, dar și satisfacția de a susține antreprenorii locali.

METRO România a dezvoltat și o extensie locală a acestei inițiative globale prin care încurajează restaurantele să adauge în meniu platouri potrivite pentru mesele festive din această perioadă, iar antreprenorii care se înscriu pe www.metro.ro vor beneficia de prezența pe harta restaurantelor care oferă meniuri de sărbători, dar și de promovare gratuită în mediul digital și pe TV.

„Valorile și obiectivele noastre sunt construite în jurul promisiunii de a fi, în orice condiții, un partener al afacerilor independente. În acest nou context global care a adus multe schimbări în viața fiecăruia, METRO și-a propus ca, pentru finalul de an, să vină cu o campanie curajoasă care duce empatia la rang de nucleu al acțiunilor noastre.

Campania de sărbători este un apel la solidaritate, pentru ca, alături de consumatori, să susținem restaurantele care se luptă acum pentru supraviețuire. Cu cât mai multe familii renunță la gătitul acasă, cu atât mai mult ele se bucură de timp petrecut împreună, și cu atât mai mult afacerile independente vor căpăta speranță în ceea ce privește vânzările, păstrând astfel și slujbele angajaților din acest domeniu”, a declarat Marina Zara, Marketing Driver METRO Cash & Carry România.

Campania are la bază un videoclip ce evidențiază provocările actuale pe care oamenii le au, într-un context cu multe restricții. Distanțarea socială a dus la o stare generală de oboseală și de stres, locuința devenind neîncăpătoare pentru membrii unei familii care sunt nevoiți să lucreze, să facă școală online, să facă sport și să gătească, în aceleași câteva camere. Tocmai de aceea, mesajul principal al întregii campanii este: de sărbători, uită de gătit, acordă-ți ție și familiei tale timp, relaxează-te și comandă mâncare de la restaurantul tău preferat. Harta restaurantelor care oferă meniuri de sărbători poate fi accesată la adresa www.metro.ro/uitadegatit

#GiveYourKitchenABreak #Uitadegatit #SustinemAfacerileIndependente

Despre METRO Cash & Carry România

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și non-alimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor proprii prin soluții digitale și contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerțului cu amănuntul și al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esențial al activității METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilității Dow Jones.
Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume. În exercițiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR. În octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vânzare a pachetului majoritar de acțiuni al METRO China. În septembrie 2018, METRO a inițiat procesul de cesionare a Real, lanțul de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajați ai săi.
METRO Cash & Carry România a fost lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare dintre următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Revelion

Revelion

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *